Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)

Hayallerim zamanla gerçekleşiyor
Mutluluktan havalara uçuyorum bazen
Bazense dalıyorum uzaklara
Sanki bir şey eksik hayatımda
Sağlık, huzur, kazanç, mutluluk
Daha ne istenebilir ki bu hayattan?
Yeter diyorum ve şükrediyorum
Ama sanki bir şey eksik hayatımda
Arkadaşlarım, ailem, dostlarım yanıbaşımda
Masmavi gökyüzü, güneşin parıltısı hayatımda
Kötü günlerin acısını çıkarmışcasına hayat
Ama sanki bir şey eksik hayatımda
Unutmuşum… yalnızlığı farkettim ben bugün
O kadar alışmışım ki unutmuşum mutluluğun sarhoşluğunda
Hayallerimden söküp fırlatmışım ben aşkı
Umudu kesip yerine farklı hayal ekmemişim
Kabullenmişim yazılmamış diye, susmuşum, yutkunum sinmişim
Unutmuşum yaşananları, karalamışım
Yeni bir sayfa açmışım fakat bir tek şeyi eklememişim satırlarına
İmkansız olan aşkı eklememişim
Dedim ya kabullenmişim sonsuza kadar olmayacak diye
Bu yüzden unutmuşum.
Emrah Soner
09.05.2015





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)