Gecenin Sessizliği

Gecenin sessizliği sarılıyor artık bana
Aşktan umudu kestim ama sarılmaya, uyumaya ihtiyacım var hala
Ayın ışığı aydınlatıyor artık odamı
Dostlar dolduruyor saatlerimi, başka bedenler çalıyor aşka ayırdığım zamanı da
Farkında olmadan alışmışım ben yalnızlığa
Teslim etmişim kendimi çoktan, bırakmışım kendimi rüzgarına

Çok hayal kurdum kafamda
Ama hepsini kırdılar, parçaları birleştirsem de hiç eskisi gibi olmadı
Hep tek dileğim aşk olmuştu bu hayatta
Ama arayarak bulunmuyor, bekleyerek de çıkmıyordu karşına
Sonunda pes ettim ben
Arkamı dönsem de gitmedim, gidemedim bekledim çaresizce

Hep yanlış olanı seçtim bu hayatta
Acı verecek, sevmeyecek, gidecekleri seçtim hep saf gibi
Kötü olmak istedim ama beceremedim
Bende acı vererek, terkederek, sevmeyerek sevilmek istedim
Hiç mi sevilmedim diye düşündüm
Evet -bu yaşa kadar sevilmedim, kadere yazılmamış diye düşündüm

Gecenin sessizliği sarılıyor artık bana
Aşktan umudu kestim ama sarılmaya, uyumaya ihtiyacım var hala

Emrah Soner
06.07.2013
Sessizliği duyabiliyor musun?
Peki yalnızlığı hissedebiliyor musun?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)