Senmişsin (Boşluğa Yazılanlar Serisi II)

Kalp ağrısı geçer mi ilaçla..?
Geçse de ilacım yok ki artık ne fayda
Anladım ki tek senmişsin beni hayatta tutan
Güneşim, nefesim, suyum senmişsin
Senmişsin beni benden alan, bana hayat veren
Rüyalarımda benim olan, hayatta başkasının olan senmişsin

Gözyaşları kurur mu rüzgarla..?
Ağlasamda çok geç artık giden gitti ne fayda
Anladım ki tek senmişsin gözyaşlarımı tutan
Güldüren, sevindiren, düşündüren senmişsin
Senmişsin beni uçuran, bana can veren
Hayallerimde benim olan, yıkıldığından bile haberi olmayan senmişsin

Anılar yok olur mu ateşle..?
Cayır cayır yansamda mümkün değil ne fayda
Anladım ki tek senmişsin beni dik tutan
Yücelten, güçlendiren, anlamlandıran senmişsin
Senmişsin beni koruyan, bana güç veren
Düşlerimde benim olan, şimdi ellerimden tutmayan senmişsin

Şimdi sen olmayınca yaşanır mı bu bedende söyle!
Benim olmadıktan sonra herşeyi görüp - anlasan ne fayda artık
Mişli geçmiş zamanlara sığınsamda yorgunluğumdan değil, sadece acıdan
Şimdi anladım ki senmişsin beni hayatta tutup, farkında olmadan bırakan
Senmişsin gözyaşlarımı tutan ve yok olunca yağmurlar yağdıran
Beni havalarda uçuran, sonra da farkında olmadan kanatlarımı kıran
Beni sarıp - koruyup, sonra farkında olmadan terkedip giden
Güneşim, nefesim, suyum olup, farkında olmadan mahrum bırakıp canımı alan
Güldürüp, mutlu edip, hayallerime girip, farkında olmadan fırlatıp karanlığa atan
Yüceltip, güçlendirip, anlamlar katıp, farkında olmadan köklerimi kesen
Hayallerimi, rüyalarımı yok edip, farkında olmadan içimi sızlatan
Anladın mı, farkında mısın şimdi bunların söyle!
Hepsi senmişsin, senmişsin..

Emrah Soner
18.03.2011


Ağlamak sadece insanın gözünden yaş akması değildir
Bazen bu yaşlar insanın içine akıp, kalbinde birikir
ve işte böyle oluşur kalp ağrısı..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)