6 Kasım 2010 Cumartesi

O

O yalnızdı uzun zamandır
Çıktı karşına biri, öyle sandı belki de
Çok mutlu, bir yandan kör oldu belki de
Ama diğer körlerden farklıydı
Vardı elbette bir sebebi bunun
Her kör gibi farkedemedi yalanları bu sefer

O terkedip gitti bu aşkı
Acıttı, kanattı belki de
Ağlattı, öldürdü belki de
Ama diğer terkedenlerden farklıydı
Vardı elbette bir sebebi gitmesinin
Her terkeden kadar suçlu olmadı bu sefer

O aldatılıp, kandırıldı çünkü
Acıdı canı, kanadı içten içe belki de
Ağladı, öldüğünü sandı belki de
Ama diğer aldatılanlardan farklıydı
Vardı elbette bir sebebi gururunun
Her aldatılan kadar susmadı bu sefer

Aldatılmak; kaynar ateşin içine bir anda düşmek gibi
Terketmek ise; soğukluğa karşı çırılçıplak yürümek gibiydi
Ama sevdiğin halde acı çekerek terketmekte neyin nesiydi?!
O terkedip gitmek zorundaydı, silmek zorundaydı her şeyi
Ateş ve buz bir arada duramazdı daha fazla
Acı, gurur ve şaşkınlık -üçü bir arada
Bunlarla savaşması gerekiyordu ve sonra da unutmak
Bunları yenmesi gerekiyordu ve sonunda yeniden mutluluk!
Bu iki konulu kısa filmi sonlandırdı ve kurtuldu şeytandan!
“Zamanın neresinden dönersen kâr” dedim dışımdan
Seneler sonra belki daha fazla acı verirdi faiziyle insana
Ağlayan her zaman kaybeden değildi
“Kurtuldun” dedim, ben de olmayan aklı verdim
Her iz tecrübeydi ve “dolu kısmına bak” dedim
Ama kızamadım bir türlü ona, bağıramadım saflığına
Çünkü kıyamadım, tertemizdi yüreği
O her şeyle boğuşurken, bir de ben gidemedim üstüne
Bazı şeylerden bi haberdi her zaman uyuyan bebek
O değerliydi
O her şeyden önce melekti.

Emrah Soner
06.11.2010
Giden mi suçludur her zaman..?!*
Değerli bir arkadaşa ithafen =)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder