Hiç

Hiçler uğruna yağdırıyordum yağmurları
Her defasında ilk kez olmuş gibi saklayamıyordum şaşkınlığı,
İlk kez olmuş gibi her zaman ki bu kalp ağrısını..

Hiçler uğruna döküyordum cümleleri
Her defasında ilk kez olmuş gibi saklayamıyordum saflığı,
İlk kez olmuş gibi her zaman ki bu körlüğü..

Hiçler uğruna acı çektiriyordum bedene
Her defasında ilk kez olmuş gibi saklayamıyordum sarhoşluğu,
İlk kez olmuş gibi her zaman ki bu çocukluğu..

Hiçler uğruna bende bir 'hiç' oldum sonunda
Her defasında artık farkındaydım herşeyin,
Son kez olmuş gibi umursamıyordum

Ve sonunda;
Hiç şaşırmamıştım..bekliyordum
Hiç üzülmemiştim ki.. zaten alışmıştım
Hiç ağlamamıştım..tükenmiştim
Hiç bakmamıştım.. çünkü görüyordum
Artık bende bir 'hiç'tim..

Emrah Soner
01.07.2010


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)