19 Aralık 2009 Cumartesi

Sabret

Çok ağır ve artık kaldıramıyorum bu kadarını
Neyle yazılmış bu kader?
Bu soruyu kaç kere sorduğumu hatırlamıyorum Tanrı'ya
Bir o kadarda cevap alamadım biliyorum
Sadece ağlıyorum sessizce
Akıyor teker teker sessizce
Kimse duymuyor
Susan ben oldum şimdi

Sabret sabret nereye kadar?
Affet affet nereye kadar bu hayatı?

Erkek bir Pollyanna olmaya çalıştım
Ama hayır mutlu olamıyorum
Gülerken acısı çıkacak diye düşünüyorum bazı şeylerin
Gülmekten korkuyorum sırf bu yüzden belkide
Biliyorum ben kendi sökuğümü dikemiyorum

Sabret sabret nereye kadar?
Affet affet nereye kadar bu hayatı?

Çoğu şeyi atlattım evet, sildiklerim oldu hayattan
Kaybettiklerim oldu, kaybedenlerde
Tam rahatladım ışığı gördüm derken, yine olan oldu
Yok hayır olmuyor, bitmiyor
Bugun güçluyüm derken yarın ve sonrasında daha perişan
Kendimi çok kandırıyorum
Bazen çok, bazen çok yalnızım

Sabret sabret nereye kadar?
Affet affet nereye kadar bu hayatı?

Anlamıyorum bazen bazı insanları, algılayamıyorum
Kendimede anlam veremiyorum
Biri bana anlatsın
Kimsenin bilmediği bir dili konuşuyor gibiyim
Herkese değer veriyorum ama kendime değer veremiyorum
Bir yere kadar mutlu ediyorum kendimi
Ama tükenince patlıyorum şuan ki gibi
Güldum - ağladım, güldüm - ağladım..
Dengesiz bir terazi gibi..
Akması gerekiyormuş aktılar
Ağlamam gerekiyormuş ağladılar
Uzun sure akmayınca böyle oluyor işte
İstesende tutamıyorsun ve hiç tükenmezde

Sabret sabret nereye kadar?
Affet affet nereye kadar bu hayatı?

Sanki seneler geçmiş gibi
Birden omzumdan parmak uçlarıma indi
Anlatamıyorum.. bir yorgunluk mu, uyuşukluk mu?
Göğsüm daraldı, nefes aldım ama hissetmedim
Hepsi aynı anda oldu hangisini düşüneceğimi şaşırdım
Konuşamadım cümle kuramadım
Sadece düşündum..

Sabret sabret nereye kadar?
Affet affet nereye kadar bu hayatı?
Sadece düşündum..

19.12.2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder