Rüyalardan Gelen

Uzaktasın hem de çok uzakta
Ama hayalin girebiliyor aklıma
Akıyor usulca karışıyor kanıma
O kadar güçlü ki hayal gücüm
Bedenimin yetişmesi imkansız gibi
Güçleniyorum gün geçtikçe
Sanki arkamdaki gölge senin gölgen gibi

Seni daha tanımıyorum, sende beni
Daha görmeden , daha dokunmadan
Daha koklamadan nasıl olur daha duymadan?

Düşlerimde yarattığım
Rüyalarda sakladığım
Adını koymadığım
Ama bana yüzünü göstermeyen...
Bu ince çizgiden geçipte sen misin hayatıma giren?

Elini ver bana, uzat korkma
Elinden tutup vücuduna yayılan zararlı virüslerden değilim
Bana güvenebilirsin, beni diğerleriyle karıştırma
Zaman aramızdan geçerken beni anlayacaksın

İçimde çok güçlü duran bir sevgi var
Kimseye vermediğim, veremediğim
Kimse istemedi yada hak etmedi
Uyandırılmayı bekliyor sanki asırlardır
Rüyalardan gelen kişi uyandırabilir
Bende sonsuza kadar o sevgiyi koruyacak güç var
Bunu kim hak edebilir sen mi yada bir başkası mı?
İsteyen gelir alır isteyense bakmakla yetinir

Kim garantisini verebilir sonsuz sevginin?
Kim benim kadar kendine güvenir bu konuda?
Yalancıların olduğu bu dünyada doğru için kim savaşabilir?
O kadar yara alsam da gerçeklerden vazgeçemem…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)