14 Aralık 2009 Pazartesi

Meleğim

Birbirimiz için yaratıldığımızı düşünmüştüm ilk başta
Evet hala öyle düşünüyorum
Oysa renklerimizde, zevklerimizde uyuşuyordu ve tartışmıyordukta
Sevgili olamadık belki ama çok iyi arkadaş olduk biz
Belkide en iyisi böyle oldu, belkide..
Oysa rüyalarda gördüğüm ama yüzünü göstermeyen meleğim sanmıştım seni
Ama olsun kanatlarını tek ben görebiliyorum temiz kalpli bebeğim
Gülüşünden bile belli ne kadar saf ve çocuk gibi masum olduğun
Belkide böyle daha uzun olacağız birbirimizin hayatında ve hayalinde


Sana her zaman kullandığım iki kelime:
‘Zaman’ ve ‘Kader’
Bunların ikiside uyumlu aynı bizim gibi
Bunu şimdi farkettim ve ikisinin toplamı eşittir ‘umut’
Sadece umudunu yitirme canım
Sana yolladığım şarkıdaki gibi aynen ve inan bana ikimizde kazanacağız bir gün
Ve ikimizde hakettiğimiz kadarını alacağız hayattan
Gözümüz dönüp arsızlaşmayacağız biliyorum
Fazlasını istemeyiz diğer insanlar gibi
Biz farklıyız nadir insanlar gibi
Kafiyeyi sevmezsin bilirim
Ama senin gibi bir varlığı nasıl anlatabilirim normalmiş gibi? =)

Her düşüncende ve her isteğinde yanındayım artık
Her zamanda arkanda olan ve destekleyen ben olacağım
Ben seni yanımda hissediyorum her an
En azından zorda kaldığımda sana sarılmama izin vereceğinden eminim
Her zaman yanımda olacağından eminim

Çok kısa zamanda kaynaştık ve zor olan güvenimi çok çabuk kazandın
Ben de güvenini kazandım ve bu çok mutlu etti beni
Sen ufak kusurlarınla mükemmelsin bebeğim
Çoktandır kimseye demedim dediğim gibi; meleğim
Yorgunluğunu görebiliyorum
Ama perdeler açılınca ışığıda göreceksin meleğim
Değerlim
Kıymetlim..

Emrah Soner
14.12.2009


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder