Kelebek

Bittiğine inanamadım ilk başta, acıyı görene kadar
Gittiğine inanamadım ilk başta, acıdan ölene kadar
Hoşçakal derken zorlandım
(Kanadığımı görmezden gelip)
Ben senden zor vazgeçtim
Şimdi sen gittin ve ben bittim..

Senle benim aşkımız bitmemeliydi
(Gitmemeliydin)
Bir kelebeğin ömrü gibi sürmemeliydi
(Bitmemeliydi)
Senle benim aşkımız bitmemeliydi
(Gitmemeliydin)
Bir kelebeğin ömrü gibi sürmemeliydi
Ölmemeliydim
Ölmemeliydim..

Bittiğine inanamadım ilk başta, masken düşene kadar
Gittiğine inanamadım ilk başta, enkazı görene kadar
El sallarken zorlandım
(Gözyaşlarımı görmezden gelip)
Ben senden zor vazgeçtim
Şimdi sen gittin ve ben bittim..

(Nakarat)

Emrah Soner
14.12.2009


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)