Kapı

Kalbimin kapısını sadece sana açmıştım
Kitledim sevipte seni oraya
İnanıp fırlattım anahtarı sulara
Sonra gitmek istedin
Hapsettim tutsak gibi seni oraya

Dayanamadım, kıyamadım bir süre sonra
Daldım dalga demeden kara sulara,
Öleceğimi bilmeden karartıp gözlerimi
Diplerde aradım özgürlüğün uğruna
Buldum sonunda açtım kilidi
Uçmanı izledim, kalbimden arkana bakmadan
Sonunda meleğim gitmişti..

Bomboş Dünya'yı kitlemeden bir ışık tuttum
Baktım ki duvarlarda tırnak izleri
Her yer kan revan içinde
Görünce anladım
İçim acıdı, o zaman hissettim acıyı
Yüzüm gülerken içim ağlamış
Gözyaşları birikmiş
Ben kendi içimde boğulmuşum
Sonsuza dek kapadığım Dünya'yı kimse görmedi senden başka
Kimsede göremez bundan sonra..

Emrah Soner
08/08/08 08:08


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)