Kanla Kaplı Kasım

Geçenlerde deniz kenarına gittim tek başıma
İçimden geçen sözleri denize karşı söyledim içimden..
Gözyaşlarım damladı teker teker
Tuzlu tuzlu karıştı boğazın o tuzlu sularına
O akıntıyla tüm bunlar sana ulaştılar mı..? Bilemem
Farkında değilsin yine sanırım..

Aylardır haber yok senden
İlk defa bu kadar zaman girdi aramıza
İlk defa böyle birşey yaptın

İlk defa geri dönmedin ve ben çok şaşırdım
Herşey durup dururken oldu
Oysa ki ne kavga ettik ne de tartıştık!
Birden bire sesini duyamadım ve sessizliğe karıştın
Yaralayıp yine kaçtın

İnat ve gurur..
İkisi birleşince ortaya böyle birşey çıkıyor sanırım
Ne aradın sordun ne de ben bu ikisini yenip arayabildim seni
Bir de sinir ve öfke dost olarak gelince yanına
Zaman daha çok geçti
Ölene kadarda arayan ben olmam,
Eğer kendimi tanıdıysam bu yaşa kadar
Kaybederim, vazgeçerim, gerekirsede gözyaşı dökerim (hiç mi yapmadım!)
Ama ben yapamam.. hayır arayıp soramam
Yeterince cevap alamadım
Yoruldum ve tükendim
Sonunda bittim
Sabırımı taşıranı boğuyorum işte
Ama gözyaşımla sanırım!

Hayal- meyal ve bulanık suratın hayallerimde ve rüyalarımda
Bugün yeni bir fotoğrafını gördüm
Yaşadığını bilmek bile çok güzel birşey
Nedense bir anda gözyaşlarımı tutamadım
Gökte dolunay var bu gece
Ne kadar şanslıymışım bugün!
Şiddetli bir şekilde yağmurun etkisiyle bende döktüm teker teker..
Uzun süre sonra ilk defa bu kadar çok ağladım
Sigara yaktım ve bir süre baktım bulanık değil, net olan birşeye
Cansız ve donukta olsa sevindim seni gördüğüme

Şuan nerdesin? Nasılsın?
Ve ne yapıyorsun?
Aklımda hep bu sorular yankınlanıyor ve hepsi cevapsız
İçimden geriye doğru sayıyorum
Kimse bunu duymuyor
Ne zaman patlarım kimse bilmiyor!

Bir kaç hafta kaldı tanışmamızın ikinci yıl dönümüne
Kanla kaplı Kasım!
Kasım'da acı başkadır
Melankolik şarkılar ve şarapla kutlarım artık ölümümü
Sapsarı yapraklar dökülür benim gibi
Yağmur yağar, yine akar gözyaşlarım karışır birbirine
Klasik sonbahar işte
Son nefes..
Son ağıt..
Her defasında son diyorum fakat tutamıyorum işte cümlelerimi.

Emrah Soner
02 KASIM 2009







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)