Hayalleri Suda

Yıllarca hayalini kurduğun kişi birgün karşına çıkmışsa
Ve sonra birden kaybolmuşsa
Ne değeri var ki hayatın?
Aşkın peşinden koşup yorulup sonunda yakaladığını sanmışsan
Çektiğin acılar onun umrunda bile değilse
Ne gereği var oyunların?

Beni istemiyorsan söyleyebilirdin bebeğim
Nedensiz kaybolmanın sebebi nerede saklı?
Belki bazı şeyleri erken duymak daha az acı verir bana
Ama duyamıyorum seni, ulaşamıyorum varlığına

Hayalleri suda yüzen ben
Yüzmeyi bilmeyen çocuk gibi
Sadece el sallıyorum ağlayarak
Ne kadar yalvarsamda çok geç
Bu kadar acımasız dalgalar..

Çok hızlı başladı ve çok hızlı bitti
Aynı yaz yağmuru gibi
Ben herşeyden vazgeçmeye hazırlanmışken
Sen benden vazgeçtin
Gözümden akan yaşları silmeden nereye gidiyorsun?

Hayalleri suda yüzen ben
Yüzmeyi bilmeyen çocuk gibi
Sadece el sallıyorum ağlayarak
Ne kadar yalvarsamda çok geç
Bu kadar acımasız dalgalar..

Şu yıkılanlarda ne hayallerim mi?
Hiç şaşırmadım çünkü hepsi orada
Biraz fazla mı uçuyorum yoksa?
Tek istediğim aşktı, şuanda ölüm olsa
Hayal ediyorum cansız bedenim kıyılara vurmuş
Hayalleride suda..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)