1 Ocak 2008 Salı

Dip

Sildim teker teker çamur izlerini
Ama gözyaşı akmadı çünkü tükenmişlerdi
Daha fazla kanayamam
Daha fazla gözyaşı dökemem
Çünkü bunları haketmiyorum
Çünkü bu kadarını bile haketmiyorsun

Ben seni kalbime gömmeye çalışırken
Sen kendini düşürdün zaten
Nefretimi kazanmaya çalışma
Yerin dibindesin görmüyor musun?

Söylediğin sözlere inandım
Ama eriyip gittiler hayallerim gibi
Alıştım artık yeni baştan kurarım
Hayal kurması kolay yıkmak senin için daha kolay

Gördüğüm güzel rüya kabusa dönüştü sayende
Ama atlattım ötekilerini atlattığım gibi
Giriş, gelişme, sonuç...
Gelişme bölümü eksikti bizde
Başladı ve bitti
Acı çektim ve bitti
Şimdi küllerimden yeniden doğmuş gibiyim

Kanatlarına ne oldu meleğim?
Yolda mı düşürdün sahte olanları?
Maskenin altındaki şeytanı şimdi daha iyi görebiliyorum
Daha kaç kişiyi arkanda sürükleyebilirsin ölene kadar?
Senin için akan göz yaşları seni yüceltmez
Kendini çok yüksekte mi görüyorsun?
Yerin dibindesin göremiyor musun?
Görmen için uğraşamam
Aynalara boşa bakma göremezsin zaten
Sakın elini uzatma yardım edemem
Ben gittim artık boğulmanı bile izleyemem..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder