Bilmeyerek

Bilmeyerek kırdın beni
Bilmeyerek üzdün beni
Bilmeyerek hırpaladın, canımı yaktın, diri diri gömdün beni
Bilmeyerekte olsa farkındasın bütün bu yaptıklarının
Bilmeyerekte olsa farkındasın bütün bu yaşananların

Bilmeyerek sevdin beni
Bilmeyerek aldattın beni
Bilmeyerek uzak durdun, aptal yerine koydun, sonra terkettin beni
Bilmeyerekte olsa farkındasın bütün bu yaptıklarının
Bilmeyerekte olsa farkındasın bütün bu yaşananların

Beni sevdiğini söylüyorsun şimdi
Kahkahalarla gülüyorum buna
Unutmadığını söylüyorsun hala
İnanmam artık yalanlarına
Bilmeyerek diyorsun her defasında
Farkındasın bana yaptıklarına
Düşmem artık tuzaklarına
İki kişiyi sevemezsin aynı anda..

05.09.2009

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kapı

Gerçek (2.Bölüm)

Eksik (Yalnızlığın Sessiz Çığlıkları Serisi I)